Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

[NIEAKTUALNE] Organizacja pracy Punktów Obsługi Odbiorców w związku z COVID-19

10 czerwca 2020

[Aktualizacja 2020-07-08] Ustalenia dotyczące organizacji pracy Przedsiębiorstwa uległy zmianie.  Aktualne informację o pracy Punktów Obsługi mogą Państwo znaleźć pod wskazanym adresem.

W związku z trwającą pandemią COVID-19 uprzejmie informujemy o zmianach w sposobie pracy Punktów Odbioru Odbiorców:

Kasa

W trośce o zdrowie naszych klientów, którym nie jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwa sanitarnego w związku z COIVD-19 Zarząd Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji "WODNIK" Spółka z o.o. w Jeleniej Górze uprzejmie informuje, iż kasa będzie nieczynna do odwołania. Prosimy o dokonywanie płatności na konto bankowe wskazane na otrzymanych fakturach.

Windykacja

Przyjmowanie interesantów możliwe jest po uprzednim uzgodnieniu daty oraz godziny przyjęcia pod numerem telefonu 75 73 03 561 i 75 73 03 553 oraz adresem e-mail windykacje@wodnik.net.pl.

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta Plac Piastowski 21 jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00 - 15:00.

Odczyty realizowane przez odczytywaczy zostają wstrzymane do odwołania. Faktury za zużycie wody oraz odprowadzanie ścieków zostaną wystawione jako zaliczkowe (prognozowane) na podstawie dotychczasowych zużyć. Dotyczy jedynie odczytów wykonywanych tradycyjnie. Dla nieruchomości z radiowym systemem odczytów rozliczenia będą realizowane w sposób dotychczasowy. Zachęcamy do przekazywania odczytów mailowo (bok@wodnik.net.pl) lub/i założenia konta w Internetowym Biurze Obsługi.

Zarząd Spółki -  Skargi i Wnioski

Zgodnie z rekomendacją służb sanitarnych w sprawie ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa, przyjmowanie odbiorców przez Zarząd Spółki (poniedziałki – godz.13:00) zostaje wstrzymane do odwołania.


Kontakt z poszczególnymi działami możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie oraz poprzez Internetowe Biuro Obsługi.

Poczta elektroniczna:

- bok@wodnik.net.pl
- sekretariat@wodnik.net.pl
windykacje@wodnik.net.pl

W sprawach dotyczących sieci wodociągowej:

- tur@wodnik.net.pl

oraz wodomierzy:

- katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl

Numery telefonów BOK:

75 73 03 500
75 73 03 526

Sekretariat:

75 73 03 501

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne:

- 994

Rozszerzona lista telefonów dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.

Za utrudnienia przepraszamy.

Udostępnij:

Internetowe Biuro Obsługi PWiK "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi i e-faktury. Pozwoli to na obniżenie opłat za wodę i ścieki. 
Jak zrobić to w najprostszy sposób?

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi
Internetowe Biuro Obsługi

W razie pytań związanych z IBO, prosimy zadzwonić pod nasz numer telefoniczny 75 73 03 580 lub napisać do nas: ibo@wodnik.net.pl