Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Organizacja pracy w związku z COVID-19

6 listopada 2020

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie Spółki.

Nie zamykamy się dla naszych Klientów, ale wprowadzamy pewne obostrzenia.

Zalecamy, aby nasi Klienci kontaktowali się z naszą Spółką przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej. W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy
o obowiązku:
    - zakrywania ust i nosa;
    - dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;
    - zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.

Dla usprawnienia obsługi klientów od dnia 9 listopada 2020r. wprowadzamy możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta).  Skrzynka podawcza będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 - następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.

Informujemy, że od dnia 9 listopada 2020 r. Sekretariat Spółki będzie nieczynny.

Sekretariat - wyłącznie kontakt telefoniczny: 75 73 03 501, e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl

Kasa Spółki przyjmuje opłaty od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00.

Prosimy o zachowanie środków ostrożności:
    - odstęp 2 metry;
    - zakrycie nosa i ust;
    - dezynfekcję rąk.

Dział Rozrachunków - wszelkie sprawy związane z uzgadnianiem rozrachunków i księgowaniem wpłat załatwiane są drogą elektroniczną za pośrednictwem następujących adresów e-mail: monika.tracka@wodnik.net.pl, michal.czarnecki@wodnik.net.pl, beata.senderak@wodnik.net.pl.

Dział Windykacji - przyjmowanie interesantów możliwe jest po uprzednim uzgodnieniu daty oraz godziny przyjęcia pod numerem telefonów: 75 73 03 561, 75 73 03 553 lub adresem e-mail: windykacje@wodnik.net.pl

Biuro Obsługi Klienta - Plac Piastowski 21 jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00 - 15:00. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75 73 03 500, 75 73 03 526.

Internetowe Biuro Obsługi - https://ibo.wodnik.net.pl/client.

Zarząd Spółki (skargi i wnioski) - przyjmowanie odbiorców przez Zarząd Spółki (poniedziałki godz.13:00) zostaje wstrzymane do odwołania.

Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej Kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.

Wodomierze - do odwołania wstrzymane zostało wykonywanie dodatkowych usług wodomierzowych, tj. wymiana czy odbiór podliczników. Wykonywane są tylko zadania podstawowe związane z wodomierzami głównymi.

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.

Rozszerzona lista telefonów dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.

W Strefie Klienta mogą Państwo zapoznać się z informacjami o usługach wykonywanych przez Przedsiębiorstwo a także szeregiem instrukcji opisujących m.in. jak wygląda procedura Przyłączenia do sieci czy Zdalnego przepisania umowy.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Udostępnij:

Internetowe Biuro Obsługi PWiK "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi i e-faktury. Pozwoli to na obniżenie opłat za wodę i ścieki. 
Jak zrobić to w najprostszy sposób?

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi
Internetowe Biuro Obsługi

W razie pytań związanych z IBO, prosimy zadzwonić pod nasz numer telefoniczny 75 73 03 580 lub napisać do nas: ibo@wodnik.net.pl