Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Organizacja pracy w związku z COVID-19

15 lutego 2021

[Aktualizacja 2021-02-26] Ustalenia dotyczące organizacji pracy Przedsiębiorstwa uległy zmianie. Aktualne informację o pracy Punktów Obsługi mogą Państwo znaleźć pod wskazanym adresem.

UWAGA!!

Uprzejmie informujemy, że Kasa, Windykacje, Biuro Obsługi Klienta oraz Sekretariat Spółki "WODNIK" będą nieczynne w dniach 15-26.02.2021 r.

Prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi.

W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy o obowiązku:

  •     zakrywania ust i nosa;
  •     dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;
  •     zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.

Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzona została możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta).  Skrzynka podawcza będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 - następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.


Informacje o pracy poszczególnych Punktów Obsługi Klientów:

Sekretariat - wyłącznie kontakt telefoniczny: 75 73 03 501 lub e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl

Kasa - została tymczasowo zamknięta. Prosimy o dokonywanie płatności na poczcie lub za pośrednictwem banku na konto wskazane na fakturach lub na nr konta:

20 1090 2633 0000 0006 5601 1172.

Dział Windykacji - nie przyjmuje interesantów. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem telefonów: 75 73 03 561, 75 73 03 553 lub drogą elektroniczną pod adresem e-mail: windykacje@wodnik.net.pl

Biuro Obsługi Klienta (Plac Piastowski 21) - zostało tymczasowo zamknięte. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75 73 03 500, 75 73 03 526.

Dział Rozrachunków - wszelkie sprawy związane z uzgadnianiem rozrachunków i księgowaniem wpłat załatwiane są drogą elektroniczną za pośrednictwem następujących adresów e-mail: monika.tracka@wodnik.net.pl, michal.czarnecki@wodnik.net.pl, beata.senderak@wodnik.net.pl.

Zarząd Spółki (skargi i wnioski) - przyjmowanie odbiorców przez Zarząd Spółki (poniedziałki godz.13:00) zostaje wstrzymane do odwołania.

Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej  kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.

Wodomierze - do odwołania wstrzymane zostało wykonywanie dodatkowych usług wodomierzowych, tj. wymiana czy odbiór podliczników. Wykonywane są tylko zadania podstawowe związane z wodomierzami głównymi.

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.

Rozszerzona lista telefonów dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.


Dodatkowo w Strefie Klienta mogą Państwo zapoznać się z informacjami o usługach wykonywanych przez Przedsiębiorstwo a także szeregiem instrukcji opisujących m.in. jak wygląda procedura Przyłączenia do sieci czy Zdalnego przepisania umowy.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Udostępnij:

Internetowe Biuro Obsługi PWiK "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi i e-faktury. Pozwoli to na obniżenie opłat za wodę i ścieki. 
Jak zrobić to w najprostszy sposób?

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi
Internetowe Biuro Obsługi

W razie pytań związanych z IBO, prosimy zadzwonić pod nasz numer telefoniczny 75 73 03 580 lub napisać do nas: ibo@wodnik.net.pl.