Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Organizacja pracy w związku z COVID-19

20 maja 2021

UWAGA!!

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych nieustannie dostosowujemy organizację  pracy naszej Spółki. Nie zamykamy się na naszych Klientów ale w celu zapewnienia Państwu jak największego komfortu i bezpieczeństwa w tych trudnych dla nas wszystkich czasach wprowadzamy pewne obostrzenia.

W związku z tym, prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie Spółki i zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi.

W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy o obowiązku:

  •     zakrywania ust i nosa;
  •     dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;
  •     zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.

Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzona została możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta).  Skrzynka podawcza dostępna jest dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 - następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.


Informacje o pracy poszczególnych Punktów Obsługi Klientów:

Sekretariat - przyjmuje odbiorców  stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym. Możliwy jest również kontakt telefoniczny: 75 73 03 501 lub za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl lub poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21.

Kasa Spółki przyjmuje opłaty od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.

Prosimy o zachowanie środków ostrożności:
    - odstęp 2 metry;
    - zakrycie nosa i ust;
    - dezynfekcję rąk.

Możliwe jest również dokonywanie płatności na poczcie lub za pośrednictwem banku na konto wskazane na fakturach lub na poniższy nr konta:

20 1090 2633 0000 0006 5601 1172

Dział Windykacji - przyjmuje odbiorców  stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym. 

Dział Rozrachunków - przyjmuje odbiorców  stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym. 

Biuro Obsługi Klienta (Plac Piastowski 21) - jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00 - 15:00. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75 73 03 500, 75 73 03 526.

Zarząd Spółki (skargi i wnioski) - przyjmowanie odbiorców przez Zarząd Spółki (poniedziałki godz.13:00) zostaje wstrzymane do odwołania.

Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.

Rozszerzona lista telefonów dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.


Dodatkowo w Strefie Klienta mogą Państwo zapoznać się z informacjami o usługach wykonywanych przez Przedsiębiorstwo a także szeregiem instrukcji opisujących m.in. jak wygląda procedura Przyłączenia do sieci czy Zdalnego przepisania umowy.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Udostępnij:

Internetowe Biuro Obsługi PWiK "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi i e-faktury. Pozwoli to na obniżenie opłat za wodę i ścieki. 
Jak zrobić to w najprostszy sposób?

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi
Internetowe Biuro Obsługi

W razie pytań związanych z IBO, prosimy zadzwonić pod nasz numer telefoniczny 75 73 03 580 lub napisać do nas: ibo@wodnik.net.pl.