Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Rekrutacja - Zastępca Kierownika ds. Inwestycji

28 października 2025

Dołącz do naszego zespołu – pracuj w PWiK "WODNIK" Spółka z o.o.!

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „WODNIK” Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:

Zastępca Kierownika ds. Inwestycji

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane inżynieria środowiska, budownictwo
  • minimum 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku
  • czynne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów w zakresie Prawa Budowlanego
  • doświadczenie w zakresie nadzoru robót sanitarnych
  • doświadczenie w kierowaniu zespołami, pracownikami

Mile widziane:

  • inne uprawnienia budowlane niż wymagane do objęcia stanowiska (np. w specjalność inżynieryjna drogowa, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, inne)
  • doświadczenie w realizacji projektów z udziałem środków unijnych, w szczególności Fundusze Europejskie na Infrastrukturę Klimat Środowisko (lub Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko)
  • doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwie wodociągowo-kanalizacyjnym
  • doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i kosztorysów ofertowych i powykonawczych
  • znajomość Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
  • znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego, a także Prawa Wodnego
  • znajomość geograficznego systemu informatycznego
  • znajomość prawa zamówień publicznych w zakresie zamówień sektorowych
  • czynne prawo jazdy kat. B

Zakres zadań:

Organizowanie, kierowanie, nadzorowanie i monitorowanie zadań wykonywanych przez podległych pracowników z zakresu realizacji inwestycji takich jak:

  • opracowywanie opisów przedmiotu i warunków zamówienia dla zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych zlecanych przez dział (OPiW)
  • współpraca z działem organizacyjno-prawnym w zakresie opracowania projektów umów na realizację zadań oraz specyfikacji warunków zamówienia dla zadań zlecanych przez dział
  • współudział w pracy komisji przetargowej na wybór wykonawcy dla zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych
  • współpraca z biurami projektowymi w zakresie uzgadniania wymaganej dokumentacji budowlanej i wykonawczej
  • weryfikacja dokumentacji projektowej związanej z zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez dział, przygotowanej przez jednostki zewnętrzne
  • współpraca z wykonawcami na etapie realizacji robót
  • uczestnictwo w odbiorach częściowych robót zanikowych i odbiorach końcowych sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę
  • pozyskiwanie usługodawców do prowadzenia nadzorów inwestorskich i innych wymaganych przepisami prawa oraz koordynacja nadzorów nad zadaniami inwestycyjnymi i modernizacyjnymi
  • monitorowanie i rozliczanie realizacji umów przez biura projektowe i wykonawców robót
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej przez organy nadzoru budowlanego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót realizowanych przez dział
  • rozliczanie zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych, kompletowanie dokumentów do przyjęcia środków trwałych do ewidencji księgowej, w tym sporządzanie charakterystyki obiektów oraz dowodów OT
  • kompletowanie i przekazywanie dokumentacji powykonawczej do archiwum zakładowego
  • prowadzenie rejestru zleceń wewnętrznych i zewnętrznych
  • prowadzenie spraw związanych z typowaniem i ewidencją sieci i przyłączy wod.-kan. kwalifikowanych do wymiany, we współpracy z wydziałami TSW i TOK, w tym prowadzenie ewidencji protokołów typowania
  • rozliczanie robót wykonywanych systemem własnym, w tym sporządzanie dowodów OT

Fakultatywnie:

  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich, oszacowania wartości przedmiotu zamówienia do postępowań w spawie udzielenia zamówienia,
  • sporządzanie kosztorysów na usługi odpłatne nie objęte cennikiem usług
  • prowadzenie nadzorów inwestorskich branży sanitarnej (pod nieobecność inspektora nadzoru), w tym:
    • kontrola wykonanych prac pod kątem ich zgodności z dokumentacją wykonawczą
    • dbanie o przestrzeganie zasad BHP na budowie
    • bezpośredni nadzór nad Wykonawcami
    • kontrola terminowości i jakości wykonywanych robót
    • weryfikacja jakościowa i ilościowa robót

Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez kursy i szkolenia specjalistyczne
  • udział w kluczowych projektach rozwojowych firmy
  • przyjazne środowisko pracy
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie do pakietów zdrowotnych,
  • pakiet socjalny,
  • ubezpieczenie grupowe

Jak aplikować:

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV wraz z wypełnioną Klauzulą RODO* drogą mailową na adres: rekrutacja@wodnik.net.pl, dostarczenie aplikacji osobiście do Działu Personalnego na adres: Plac Piastowski 12, lub aplikowanie poprzez portal Pracuj.pl.

REKRUTACJA trwa do 15.12.2025 r.


* - Plik "Klauzula zgody i klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zatrudnienie" - dostępny w zakładce Do Pobrania

Udostępnij:

Internetowe Biuro Obsługi PWiK "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi i e-faktury. Pozwoli to na obniżenie opłat za wodę i ścieki.

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi
Internetowe Biuro Obsługi